en vanlig onsdag

första rundan inlines för i år är avklarad. <3
det blev en väldigt kort runda, sammanlagt max fyra kilometer. men då jag åkte på mina inlines en gång förra året. när de var helt nya, i 12km och fick världens skoskav, så är nog detta bra. jag får åka in dem lite först.
jag lyckades hålla mig på benen hela tiden och nu vill jag bara ut och åka långt.
i vårsolen, i värmen, i vårkläder.

tittade på Spirit of the Marathon med Fredrik. löpsuget är nu ännu större, jag vill träna inför ett marathon NU.

förvisso så vet jag att jag tränar inför det redan nu, att jag tränar inför ultraloppen jag i framtiden vill genomföra. men då jag inte är anmäld till något i dagsläget så känns det inte verkligt.

tålamod linda, tålamod.

 

imorgon får jag sträcka på benen igen. idag var det vilodag från löpningen. en promenad med Sara på morgonen och sedan ett pass styrka på överkroppen under eftermiddagen blev det istället.

det känns inte alls på samma sätt som när jag fått löpträna. jag känner mig rastlös men samtidigt seg i kroppen.

lyxade till dagen med pastasallad, innehållande massvis med avokado. <3

nu ska jag fortsätta att lyxa till det, genom att gå och lägga mig tidigt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Om tre veckor får vi ut och åka tillsammans, men det får nog bli din "korta" runda ;) Jag tycker det är skitläskigt jag kan ju inte stanna... Hehe

Kanske lär mig iof :)

2010-04-09 @ 14:59:53
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0