vill för mycket

jag måste hitta ett nytt jobb som det ser ut just nu. de får inte anställa mig på okg eller hyra in mig då numerären säger stopp. de får knappt anställa alls och då definitivt inte mig som inte ens har utbildning som motsvarar det jag håller på med om dagarna.
så tills den 15 december är jag rätt rik, sen kommer jag att vara fattig som en annan uteliggare och dessutom så bor jag hemma. jag blir deprimerad av tanken på det hela. jag vill ha ett jobb och en egen lägenhet. NU!

självklart så kan jag ju dock inte låta bli att låta fingrarna skriva in sida efter sida på detta stora internet. monkis hemsida gör mig fruktansvärt köpsugen och det är egentligen bara ren tur att man inte kan handla över nätet hos dem. annars hade nog mina pengar varit slut vid det här laget. titta bara på de här mysiga tröjorna!




jag vill bowla, men tore vill inte. pojkarna på jobbet vill nog men det får bli en annan helg. imorgon vill jag ut och leva rövare i kalmar men jag kan inte komma på någon att släpa med mig och att leka rövare själv på gatorna i kalmar är inget som lockar. jag vill gå till pipes och dricka god öl, jag vill gå till KM och hänga i rökrummet och snacka skit. ja, jag vill gå ut och dricka mig knök och slippa tänka på allt som gör att min mage knyter ihop sig. om så bara för en kväll. få tänka på allt fint och dansa av lycka, det vill jag allra mest.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Om jag inte jobbat tidigt på lördag så hade jag mer än gärna följt med dig!

2009-11-12 @ 20:42:18
URL: http://hallonsemla.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0