kli i huvudet, kli i fingrarna och kli på benen

egentligen så håller jag på att städa åt mamma. har hittills lyckats damsuga av allt, fixa så att allt jag lyssnar på på spotify hamnar på min last.fm, gjort en ny last.fm då jag av någon anledning tröttnade på den gamla. läst tusentals bloggar och funnit en massa nya kläder som jag vill hänga i min garderob.

 

speciellt klänningen och jackan skulle sitta fint. <3 det jobbigaste är att jag har pengar, men köper jag detta så lär jag inte ha pengar när månaden närmar sig sitt slut. och att ha lite pengar kvar hela månaden skulle kanske inte sitta helt fel. så jag tuggar lite i min läpp och försöker hålla fingrarna borta från knapparna som gör att jag klickar hem kläderna.

 

väntar på att mamma ska komma hem från jobbet samt ICA med raklödder åt mig, så att jag äntligen kan få raka mina ludna ben igen. att sova med orakade ben är bland det värsta jag vet, jag ligger alltid och gosar med benen när jag ska somna och nu sticks det bara. förstår mig inte på folk som kan ha orakade ben? har man aldrig rakat så kanske, men stubb är bara obehagligt.. aja, det var lite konstig info om mig.

nu ska jag fortsätta att städa åt mamma samtidigt som 1900 spelas i mina högtalare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0