joggingtur och dagdrömmar

en sex kilometer lång joggingtur är precis avklarad och det var helt underbart. om man då bortser från mitt håll som placerade sig i vänstra lungan precis när jag började för att sedan stanna där i fyra kilometer och sedan helt utan förvarning bege sig till högra lungan för att stanna där resterande två kilometer.
det var hursom underbart höstväder och jag hade sådär lagom med kläder på mig. disig luft och lite regn. dock så är det ju som bekant den sista november idag och jag hade nog hellre sett att det varit en kall, klar och frisk vinterkyla istället. med snö som knastrar under skorna och rök som kommer ur munnen när man andas. men det är väl bara mina dagdrömmar som det blir så bra i.

har under arbetsdagen lyckats skada min vänstra handled på något vis. det har varit vrickade fötter, glömda hjärnor och bara allmänt kaos under större delen av dagen. vårt kortstopp börjar inte jättebra, hoppas att december månad börjar bättre.
tack och lov så har jag roligt på jobbet, annars hade de kaosartade dagarna och de tidiga mornarna helt tagit kol på mig.

i övrigt så har jag helt snöat in på hundar. jag vill så fruktansvärt gärna ha en svart golden retriever eller en svart labrador. de är ju bara så oerhört söta!
tänk att få ha en så söt vän att springa med och gå långa, långa promenader. jag smälter varenda gång jag tänker tanken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0