helg

jag fick mig en utekväll i fredags. fick dock betala dyrt för det under lördagen.
jag och oscar förfestade hemma hos adam, själva. sedan tog vi oss till puben för att dricka öl med jimmy, tim och hanna. tore och adam kom dit och vid ett var det dags att vingla vidare. och vingla var verkligen ordet. tore puttade mig bort till adam där vi plockade upp dricka och sedan vandrare vi vidare till tim. där var det fest till fem på morgonen som gällde.
hade väldigt roligt/trevligt och gör hemskt gärna om det igen. men morgonen var hemsk. jag och tore spenderade timmar på stan där jag hittade lite nytt, men tanken bakom timmarna på stan var att bli av med bakfyllan och kunna köra hem.

 

hem och vända efter timmarna på stan och sedan begav vi oss ut i skogen. spenderade kvällen med nacho-tallrik framför tvn och sov med katten. vid nio var vi i säng och kvart i tio som först tog vi oss upp på söndagsmorgonen. anastacia åt frukost med mig och jag fick som vanligt ont i magen när det var dags att åka ifrån henne.

 

 

söndagen bjöd på nästan två timmars promenad, lasange och sedan en tur till högsby. jag bakade paj och gjorde vaniljsås. detta åts till krigarens själv och dumt nog så köpte tore god dipp. vilket gjorde att jag åt chips och cheddar dipp hela kvällen och därmed hade en mage som gjorde fruktansvärt ont av all laktos.

måndag idag. inte gjort många knop på jobbet, hoppas på att det finns mer att göra imorgon. det blir dock en kort vecka för jag tar ledigt på fredag. måste skriva ett träningsschema som jag ska hålla i ett halvår. det är min skoluppgift.

nu blir det en promenad i skummet, därefter en dusch och sedan vänta på att min älskade ska komma hem så att jag kan få krypa ner och somna i hans famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0