förlovningsringar och förlovningsfest

det ser ut att bli dessa ringar som kommer att pryda våra fingrar. enkla men väldigt vackra. inte så jättedyra heller utan de passar faktiskt vår budget.
jag kan inte sluta att smita in på sidan och kika på bilden samtidigt som jag drömmer mig bort och tänker att de redan är graverade och klara och sitter på våra fingrar. <3

en förlovningsfest har idag börjat planerats lite smått. jag skulle vilja se att den blir av innan årsskiftet då karin är elak tjej och åker bort därefter och jag vill att hon ska kunna vara med.
ni finner länk till gruppen på facebook här. anmäl er om ni är intresserade av att komma, eller om ni bara vill vara med i gruppen. föreslå gärna plats och datum så ska vi se vad vi lyckas komma fram till.


i övrigt så är jag hemma dundersjuk. har lyckats sova sisådär 17 timmar sedan igårkväll och planerar nu att gå och lägga mig igen för att sova tills imorgon förmiddag. hoppas på att jag mår mycket bättre imorgon och faktiskt kan göra saker i helgen, att ligga hemma i sängen är sjukt tråkigt, redan efter bara en dag.
tore har tagit hand om mig hela dagen dock. jag har fått sova i hans knä, han gjorde frukost till mig osv osv. tack älskling!
nähä. höra av mig till bilgänget och säga att jag inte ska med imorgon, ta fler alvedon, mer hostmedicin och nässprej, borsta tänderna och sedan krypa till sängs. god natt världen!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Nemen grattis!!!!!! :D <3 Vad jag missar saker O__o

2009-12-16 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0