vinnare

YES! idag är jag en vinnare.
jag vann nämligen i tefrossas tävling om 200 g svart julknäkt. mycket, mycket glad tjej just nu! :D


i övrigt så ska jag ge mig ut på en löparrunda i kylan nu. det snöar och är kallt som fasen, men det är någon som jag så fruktansvärt gärna springer i. snö som låter mysigt under skorna, rök som står som ett moln omkring mig och frisk luft som dras ner i mina lungor. <3 det är äkta kärlek det.
passar på att tipsa alla som är intresserade av löpning, bara vill komma igång med motionen eller hålla koll på hur mycket man springer om adidas running. gör testet och se vart just du ligger, anmäl dig och få bra tips, bra schema och motivation till att springa. man kan jämföra sin egen statistik med sina vänner och se deras mål osv med. bara det brukar göra att man motiverar sig mer!
när jag väl har duschat så ska jag slå mig ner och fortsätta att läsa fågeln som vrider upp världen - av haruki murakami, tillsammans med en kopp japansk körsbär.

har klippt lugg idag igen med. imorgon får det bli en tidig löparrunda, enligt adidas program. sedan ska jag färga håret rött och därefter bege mig mot kalmar. ska jag försöka hitta julklappar och ta en efterlängtad fika med en mycket fin tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0