tisdagens bravader

gårdagen började med att jag försov mig, vilket innebar att det inte blev någon springtur alls. kanske lika bra det då jag hela natten haft en vad som varit varm och öm. det fick därmed bli vilodag och jag får ta den rundan idag istället. då jag egentligen skulle haft vilodag.
färgade håret och stressade runt som en idiot hemma för att hinna in till kalmar så tidigt som möjligt. glömde därmed frukost och allt annat viktigt. lyckades hursom hitta tre julklappar, nu är det bara bror kvar vad jag kan komma på. och där har jag noll idéer. vad kan man köpa till en 16årig grabb som bara spelar dator men som får två mycket sura föräldrar om han sitter för mycket vid datorn? jag inser ju att spel vore det bästa, men då får jag tampas med la mamma och pappa hela julen med. >_<

dagen blev iaf bättre när de ringde från byggebo i oskarshamn och sa att det fanns en etta med kök åt mig om jag vill ha den. inflyttning den 1a februari i sådannafall. får hem papper på den i veckan och ska då åka och kika på den. de är snälla och lägger inte ut den på hemsidan förrän jag har tittat på den och bestämt mig. :)
en fika med världens bästa moa. två timmar utav välbehövligt prat och gudarnas vad jag har saknat henne!

kvällen bjöd på en två timmars promenad där jag i stort sett inte tog ett enda steg i snön. insåg nämligen att ugs är sjukt hala skor och jag gled fram hela vägen, samt satte mig på arslet vid ett tillfälle. som tur var så var det mitt inne i skogen och jag kunne inte göra mycket annat än att lägga mig ner och bara skratta åt allt. sedan vart jag ju dock blöt hela jag, men vad gör det när man kunde komma in till en varm kopp lussete?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0