kevershäll

helgen har varit fin. god mat, underbart sällskap och mycket motion.

tänkte köra lite lätt på gymet i lördags. det fick bli ben och nu har jag haft träningsvärk i två dagar. det blev inte lätt alls. körde stenhårt på allt och egentligen är det en underbar känsla att ha träningsvärk för det känns att man har gjort ngt. men att få för sig att promenera i mer än en timme dagen efter, i mellan tio och femton minus, var ingen jättebra idé.

mat, vin och guitar hero avslutade lördagen. vid fyra kom jag i säng som först och jag måste ge alla som var med lite cred som lyckades hålla mig vaken så länge.

lyxfrukost, promenader, film och popcorn innehöll gårdagen. idag fick vi för oss att vandra upp på kevershäll. det var tio minus, en massa snö och en underbar utsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0