-

luggen sitter på plats igen. nu har jag ju faktiskt tid till att platta den på mornarna så nu får den vara med igen. även om jag idag fuskar, då den bara kommer ligga still tills dess att jag går ut och den blir fuktig. sen är den krullig på två röda.
den snöar ihärdigt hela tiden och det gör att jag blir lycklig så fort jag kikar ut genom fönstret. sladdar omkring med volvon på gatorna där det är halt, man gör så mycket vettigt när man går hemma. ska sladda bort till kalmar om två timmar, med mamma i bilen. försöka att hålla fingrarna i styr denna gång. sist kom jag hem med chaplins box och tanken var ju ändå att jag skulle köpa julklappar till alla andra än mig själv.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är ju så söt att det inte är riktigt klokt!

2009-12-17 @ 20:06:58
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0