framtidens vi



jag älskar när han säger vi i meningarna om framtiden.
för något år sedan hade jag blivit nervös om du sagt vi i meningarna om framtiden, för fyra år sedan så hade jag bara vänt på klacken. idag dyker det bara upp ett leende på mina läppar varje gång du säger vi utan att tänka på det. jag vill så gärna vara delaktig i ditt liv länge till, och att få höra dig tänka samma tankar utan att du egentligen uttalar dem, det känns så fantastiskt. jag älskar att dagdrömma mig bort i framtiden och att se dig vid min sida.
varje morgon när du kliver upp för att gå till jobbet så rullar jag över till din plats så fort du kommit utanför dörren. drar in din doft och känner den sista värmen av dig lämna lakanet. varje gång du kommer hem slår hjärtat ett extra slag och varje gång du håller om mig och ger mig en snabb kyss i nacken så känns benen som spagetti.

fortsätt gärna att säga vi i dina meningar om framtiden.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni är för mysiga och jag saknar er. :(

2009-08-03 @ 15:13:30
Postat av: Toresson

Och då väljer du den bilden där jag ser ut som killen med aspergers....

Det måste vi ändra på. ;)

2009-08-04 @ 06:52:28
URL: http://pewpew-studios.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0