..

när energin tar slut så blir jag helt ställd. jag blir förvirrad, känner inte igen min egen kropp och jag blir rent av rädd.
jag har oftast lite energi kvar att ta av. efter en löprunda på 12km i stekande sol så behöver jag en dusch, vatten och mat. sedan finns energin där igen.
ge mig lite socker och jag kan inte sitta still på flera timmar.

inte idag. inte alla dagar.
socker hjälper inte, mat och dusch gör det ännu sämre. spotify hamnar hela tiden på fel musik. på musiken som drar ner mig ännu mer. jag försöker samla ork, samla energi. jag vill byta musik, men jag blir bara irriterad då.
en kopp te, au revoir simone och regnet som vräker ner utanför mitt fönster.
samlar, samlar, samlar..
knuffar, knuffar, knuffar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0