hamnfestival

om man åker förbi norrköping på väg från stockholm och gör kolmården en dag så får man med sig en fin flicka vid namn Jenny. hon i sin tur lurar med sig en annan fin flicka, vid namn Rebecca.

någon öl i torsdags, fler i fredags.
fika i regnet medan jag väntade på att flickorna skulle vakna till. vi slängde ihop spagetti och köttfärssås och sedan var det duschen som gällde. jag har glömt hur lång tid det tar för flickor att göra sig iordning..
vi kom iväg, spelade twister och förfestade med 90-talets bästa låtar.
till öltältet, åkte karusell och skrattade. kvällen slutade med att flickorna badade i fontänen på lilla torget..

dimmiga blickar. jag ser nyktrast ut men betalade mest för det hela på lördagen..

"gör en dum min", säger hon och gör bara en halvdum.



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för att du inte la ut mongobilden på mig :)

Snygg pool ni hittade sen ;P

2010-07-25 @ 17:48:44
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul det vore att få träffa en massa djur på Kolmården. ;)

2010-07-27 @ 10:30:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0