god morgon

tidiga morgnar. kroppen vaknar sakta till liv av en varm dusch och en kopp te.

dimman ligger tät ute och gräset är fuktigt av daggen. dagen vaknar sakta till liv.

innerst inne har jag alltid varit en morgonmänniska, även om jag älskar kvällarna och nätterna. men att få vakna till liv i lugn och ro tillsammans med staden, med världen.. det är en obeskrivbar känsla. jag har ett morgonhumör utan dess like, men att få ta till vara på en morgon kan göra hela min dag.


för lite extra pepp på morgonkvisten;  Freja – Up And Away (Glamourama) - Radio Edit



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar också morgonen, det alldeles tysta innan alla vaknar. Hoppas att din utbildning går bra! Kram

2010-08-03 @ 09:16:28
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0